lørdag den 28. december 2013

Hjemmelavede julegaver

Sikke en dejlig jul det har være, med hygge, god mad og selvfølgelig alle de spændende gaver. På trods af, jeg har været lidt hæmmet af min graviditet har jeg faktisk aldrig lavet så mange hjemmelavede julegaver som i år.

I dette indlæg vil jeg vise tre opslagstavler jeg har lavet til tre vidt forskellige modtagere.

Min yngste niece og hendes kæreste er flyttet til en nedlagt gård, de selv er ved at sætte istand og de indretter med sort, rød og limegrøn. Derfor var det oplagt at bruge disse farver til en opslagstavle. Der er to lommer til kuglepenne og det de ellers kan finde på at bruge dem til.


Mine svigerforældre fik denne tavle i mere neutrale farver med lidt naturtema.


I år var min svigerinde med til juleaften for første gang og det var bare så hyggeligt. Hun skulle heller ikke snydes for en pæn hjemmelavet gave. Hun er selvstændig og designer smykker. Er man interesseret kan I se hendes smykker på hendes hjemmeside.


I næste indlæg vil jeg vise de smykker jeg har lavet og givet i julegave. Så hold øje med bloggen.

Har du også lavet mange spændende hjemmelavede gaver i år?

1 kommentar:

  1. Superflotte opslagstavler! Det er da bare en rigtig god gaveidé. :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...