tirsdag den 26. november 2013

På arbejdsbordet

Nu nærmer julemåneden sig og smykkerne er lagt lidt på hylden i denne tid, da jeg har så mange juleprojekter kørende.


Jeg er bl.a. igang med at save en masse stjerner ud i birkebark. De skal bruges til juletræspynt. Ved siden af ligger en skabelon til juleflet med en ugle. Den trækker godt nok tænder ud. Det tog mig omkring to afsnit af Arrow at flette den ene ugle man kan se på billedet. Det kræver vist mere øvelse!

Så er jeg også igang med nogle baby kreative projekter. Jeg vil nemlig have syet nogle stofkurve til puslebordet samt vil jeg også lave en uro til at have hængende ved puslepladsen.


Nå ja, så er der jo også en række julegaver jeg er igang med, men dem får I først at se til januar.

1 kommentar:

  1. Skønt stof du har og hjertet med uglen er også fint :)

    Ringene er ankommet og de er rigtig fine :) har haft den med turkis emalje på hele ugen :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...