tirsdag den 12. november 2013

Barsels give away

Som overskriften indikerer afholder jeg en barsels give away. Jeg går nemlig på barsel fra d. 9. december af og i den anledning har jeg valgt lukke min amio butik ned i barselsperiode, for at hellige mig rollen som mor. Men bare rolig, jeg åbner igen når barslen er slut.

Inden jeg lukker amio butikken ned, holder jeg udsalg på mine smykker, hvor der kan spares 50 % på alle min smykker. Udsalget gælder frem til d. 5. december.

Ikke nok med det, så afholder jeg også denne barsels give away, hvor du kan være med i lodtrækningen om disse skønne emaljerede ørestikkere. De er lavet i sterlingsølv og er emaljeret med transparent rødlig emalje.

For at deltage skal du blot skrive en kommentar til dette indlæg samt din email adresse, hvis du ikke har en blog jeg kan kontakte dig igennem. Vinderen findes ved lodtrækning d. 5. december til aften.



Selvom jeg lukker min amio butik ned for en periode, betyder det ikke jeg stopper med at blogge. Jeg blogger videre om alle mine kreative sysler og mine smykke eksperimenter.

45 kommentarer:

  1. Hej Alice.
    Det bliver så dejligt for dig at du snart skal på barsel, og ikke mindst at gå og vente på den nye lille, der melder sin ankomst.
    Jeg vil ønske dig en god og hyggelig barsel.
    Selvfølgelig vil jeg da også gerne være med i lodtrækningen af de fine øreringe, som sagt før, du er såå dygtig til at lave smukke smykker.
    Hvis jeg er så heldig er min mail
    stidsing@gmail.com
    Mvh
    Jonna :-)

    SvarSlet
  2. Hvor er jeg glade dine vegne - er blevet mormor i sommer, og det er bare så skønt :)
    -og selvfølgelig må jeg være med give away :) dine smykker er så skønne :)

    SvarSlet
  3. Hvor er de skønne :-)
    Held og lykke med det hele - du går en dejlig tid i møde!

    SvarSlet
  4. De er usædvanligt smukke og den farve er perfekt til mig, håber jeg er heldig.
    lki@lobe.dk

    SvarSlet
  5. Hvor er de smukke, dem kunne jeg da godt bruge :)

    SvarSlet
  6. Smukke man tænker på Sol og sommer
    God barsel og husk at nyde det.

    SvarSlet
  7. Jeg deltager meget gerne og du ønskes en god barsel.

    SvarSlet
  8. De er bare super fine. Er vild med farven. Deltager gerne. Annette-claus@stofanet.dk

    SvarSlet
  9. Super flotte øreringe. Rigtig god barsel!

    SvarSlet
  10. Hej Alice.

    Stort tillykke med den kommende familieforøgelse. Håber du kommer til at nyde din barsel.
    De smykke øreringe er lige mig! Så dem vil jeg meget gerne vinde og have på når jeg skal til bryllup i Februar.

    SvarSlet
  11. Tillykke med barslen. Håber stadig du vil skrive på bloggen, så vi kan se det lille vidunder :-) Jeg vil også rigtig gerne deltage i din barsels-giveaway.
    Mvh Anne-Mette, femthe(a)gmail.com

    SvarSlet
  12. Pernille fra EUC lillebælt vil også deltage

    SvarSlet
  13. Sikke nogle smukke øreringe. Dem vil jeg gerne være heldig at vinde. :) MVH Marie. fobus@hotmail.dk

    SvarSlet
  14. Smukke øreringe, som jeg gerne vil vinde.
    Held og lykke med det kommende vidunder. :-)
    Mange hilsner Birgit
    bix(a)huus-holm.dk

    SvarSlet
  15. Hvor er de fine! :)
    Stinewinth@hotmail.com

    SvarSlet
  16. Hvor er de smukke :)

    maja3012 (a) hotmail (.) com

    SvarSlet
  17. Sikke nogle flotte ørestikkere :-) god barsel er selv på barsel lige nu og nyder det i fulde drag.
    Juliejense@mail.dk

    SvarSlet
  18. Ej de er bare så fine! Dem ville jeg elske at pynte mine ører med:-)

    SvarSlet
  19. Hvor er de smukke - jeg deltager gerne.
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com

    SvarSlet
  20. Hold da op, hvor er de søde de øreringe! Dem vil jeg gerne deltage i konkurrencen om. Og så vil jeg da lige kigge forbi din butik og se, om der er noget, jeg bare ikke kan leve uden.. :-)

    Helle / garnkoglen (a) gmail.com

    SvarSlet
  21. De er super fine. Virkelig dejlig farve!

    Signe_n_a@hotmail.com

    SvarSlet
  22. Eeiijj hvor er de smukke. Dem gad jeg helt sikkert godt vinde ;-D

    SvarSlet
  23. De er virkelig smukke! Jeg vil meget gerne være med :)
    lene_mondrup@yahoo.dk

    SvarSlet
  24. Hvor er de dog fine, jeg håber jeg bliver den heldige vinder :)
    Mia Oxholm - mia_zafir@hotmail.com

    feminista.dk

    SvarSlet
  25. Ih, så fine. Jeg er med :)

    /Helle D.
    hdl1010@hotmail.com

    SvarSlet
  26. Den vil jeg da gerne være med på!
    Natashanm1993@hotmail.com

    SvarSlet
  27. deltager og x fingre
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  28. Spændende at skulle være forældre :o)
    Deltager gerne i din away.
    Knus og held og lykke

    SvarSlet
  29. Så fine de er og en skøn farve, vil vildt gerne vinde dem ;0) tillykke med familieforøgelsen ! dorteoddershede@hotmail.com

    SvarSlet
  30. Det vil jeg da klart være med på!

    SvarSlet
  31. ritalavin@hotmail.com16. november 2013 kl. 18.13

    Hvor er de yndige og emaljen er virkelig smuk - de ville få et godt hjem hos mig ;-)

    Tillykke med den kommende familieforøgelse, og husk endelig, at åbne butikken igen!

    Smil fra Rita
    ritalavin@hotmail.com

    SvarSlet
  32. De er godt nok smukke. Har ikke selv huller i ørene, men de ville glæde min mor, så vil super gerne være med!
    belle3890@gmail.com

    SvarSlet
  33. Det lyder som en god plan, det med at fokusere på at være mor. Held og lykke med det hele :-)

    Øreringene er virkelig smukke. Dem vil jeg da gerne vinde :-)

    daniellalind@live.dk

    SvarSlet
  34. Kære Søs

    Du kunne jo have givet mig dem i Julegave, men nu prøver jeg lykken på en anden måde.

    Jeg glæder mig rigtig meget til at blive moster igen :-)

    Kærlig hilsen Dorte (dorte@majensen.dk)

    SvarSlet
  35. Tak skal have alle sammen. Hvor er det dejligt at se, så mange deltage i min give away.

    SvarSlet
  36. Kære Alice!
    Held og lykke med den lille ny.
    Vil gerne deltage - ørestikkerne er SÅ fine.
    Kh
    Sine/Vejle
    seg@c.dk

    SvarSlet
  37. Hvor er de flotte og jeg er vild med farven.

    Astrid

    SvarSlet
  38. Kære Alice
    Sikke en dejlig blog jeg fandt her i min søgning efter hvordan man bliver guldsmed. Vil du fortælle hvor du har stået i lære?
    Jeg vil skynde mig forbi din butik, og jeg vil da også rigtig gerne vinde dine utroligt smukke ørestikker.
    Du ønskes en dejlig barselstid - måske du opdager at sån´en lille en sover meget og får lyst til at åbne din butik igen før du tror :-)
    Kærlig hilsen
    Kirsten Høyer
    khoeyer@mail.dk
    www.molsrytter.dk

    SvarSlet
  39. Rigtig god barsel :)
    Sikke nogle flotte øreringe, dem kunne jeg godt tænke mig at vinde :)
    (trinelb@yahoo.dk)

    SvarSlet
  40. Ja rigtig god barsel !
    Jeg krydser fingre for at det blir´ mig der vinder de fine ørestikkere :)
    mail@jytteisberg.dk

    SvarSlet
  41. God barsel, Alice.
    Tiden går godt nok stærkt :) Glæder mig til at høre mere.
    majbrittlist [@] spejdernet.dk

    SvarSlet
  42. God barsel. Jeg vil gerne være med og krydser fingre.
    Jacobsen.betty@gmail.com

    SvarSlet
  43. Jeg håber at du får en dejlig barsel. Jeg er vild med de øreringe, og vil gerne være med.
    Kh Mia
    Aimlovelive@gmail.com

    SvarSlet
  44. Hvor er de altså bare fine. Dejligt med snarlig barsel, er sikker på, det nok skal blive godt.

    pernille_kjaer(a)yahoo.dk

    SvarSlet
  45. Så smuk! Jeg vil elske at gå med dem!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...