søndag den 10. marts 2013

Nu i Vejle

Ja, så er vi sørme flyttet til Vejle og hvor er det bare dejligt. Vi har endelig en stor lejlighed vi rigtig kan boltre os i. Jeg får mit helt eget hobbyrum og Per får sit eget rum med hjemmebiograf.

Lige nu er det mest præsentabel hjørne i lejligheden stuen, hvor der står en splinter ny lænestol, som jeg lige kom til at købe i Ikea i går.


Mit hobby og smykkeværksted er endnu ikke op at køre. Rummet er fyldt med flyttekasser og er det rene rod. Måske ligner det noget i den kommende weekend. Men selve arbejdsbordet må vente lidt, for jeg har fået min seje storebror til at lave et nyt stel til bordet, hvor jeg får monteret hæve sænke ben. Det glæder jeg mig bare så meget til.

God søndag aften til jer alle. Jeg har lige flere flyttekasser der skal pakkes ud.

6 kommentarer:

  1. Hjørnet i stuen ser dejligt ud :-) Og det andet skal sikkert også nok blive fint....det tager jo bare lidt tid det hele. Skønt at I er tilfredse med flytningen.
    Også en god søndag aften til dig :-)

    SvarSlet
  2. Vejle er en rigtig dejlig by, har selv boet der nogle år.... især Seven Oaks husker jeg rigtig godt ;o)
    Dejligt hjørne du har fået lavet, glæder mig rigtig meget til at se mere fra jeres nye hjem.

    Kh. Jill

    SvarSlet
  3. Velkommen til byen, Alice! Jeg flyttede selv (tilbage) til Vejle for nogle år siden efter 15 år i Kbh.
    Jeg synes her er mange muligheder for kreative iværksættere. :-)

    SvarSlet
  4. Tak skal I have :-)

    Junette, har godt læst om det meget spændende iværksætter kursus du har været på og det håber jeg, at jeg får mulighed for også at komme på, på et tidspunkt. Men lige nu har jeg mit arbejde ved Guldsmedegården jeg skal tage mig af :-)

    SvarSlet
  5. Lækkert med at I er flyttet til Vejle, har selv boet der for nogle år siden, så hyggelig en by:-)

    SvarSlet
  6. Tillykke med det nye hjem....hvor ser det godt ud med en dejlig lænestol:)

    Knus og kram herfra

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...