onsdag den 27. februar 2013

Månedens amio smykker - Februar 2013

Sikke en spændende smykke måned jeg har haft. Det har været orkideernes måned, for alle de smykker jeg har lavet til amio butikken er forskellige udgaver af orkideer. Det blev til en ring, to forskellige størrelser orkideer til ørebøjler. Derudover nåede jeg også at lave en orkide vedhæng.

Sidste måned glemte jeg at vise en ring jeg lavede under månedens amio smykker, så den må hellere komme med her. Den er simpelthen så flot. Den bliver nok lidt svær for mig at komme af med og jeg var også lidt i tvivl om jeg selv skulle beholde den. Men jeg valgte at sætte den til salg.


Orkide ring med en kerne af guld

Lille og mellem orkide ørebøjler

Lille orkide ørebøjle

Mellem orkide ørebøjle, hvor man kan tage perlen af og bruge dem ude eller sætte andre perler eller stenperler på. I kernen af orkideen er der mulighed for at så sat små sten i. Se to indlæg længere nede i bloggen.

Orkide vedhæng

Snirkel ring af sølv med to guldkugler, hvor der i den ene er fattet en turmalin og i den anden en ametyst

Nu er smykkeværkstedet blevet pakket i flyttekasser og jeg venter blot på at det bliver weekend, så vi kan flytte til Vejle. Tror der nok vil gå en to ugers tid, før jeg kan komme i gang igen med at lave smykker.

4 kommentarer:

  1. Du laver rigtig flotte smykker - elsker dine orkideer :)

    SvarSlet
  2. Hvor er det lang tid siden jeg har været inde og kigge dine smykker.... det er vidst meget godt for hvor er de smukke hver og en. Har lige siddet lidt i drømmeland over den sidste ring, jeg har stadig mærke efter vielsesringen, så jeg syntes bestemt der mangler noget nyt til at "lappe såret" ;o) men lige nu trænger økonomien til en gang kunstigt åndedræt efter ferie m.m. :)så ringen må vente.

    Rigtig god søndag

    SvarSlet
  3. Tak skal I have :-)

    Man kan altid bruge en ny ring og de forsvinder heldigvis ikke fra hylderne :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...