mandag den 18. februar 2013

Armring af gammel gaffel

Ofte har folk gammel sølvtøj liggende, som ikke bliver brugt mere. I stedet for at lade det være gemt væk i en skuffe, er der muligheder for at genanvende det på forskellige måder. Jeg har netop arbejdet på en bestillingsopgave, hvor jeg har lavet en gammel gaffel om til en ny armring. Jeg synes det er mest spændende at arbejde med gaflerne, da jeg kan lave fine snirkler med hver gaffel-arm. Her er resultatet:





Da jeg skal flytte, har jeg den næste måneds tid ikke mulighed for at tage imod bestillingsopgave. Mit smykkeværksted bliver pakket væk i kasser i løbet af ugen. Midt i marts bliver der igen mulighed for afgive bestillingsopgave fra mig. Jeg siger mange tak for jeres forståelse.

2 kommentarer:

  1. Det blev rigtig flot. Kan godt lide at du har drejet gaffel-armene i forskellige retninger. Flot arbejde :-))
    God flytning og god weekend :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...