mandag den 4. februar 2013

På arbejdsbordet februar 2013

Hov, blev det allerede februar!

Det ligner meget arbejdsbordet fra januar. For jeg er stadig i gang med efeu bladene, men nu mangler de blot at blive emaljeret. Jeg er gået i gang med nye orkidesmykker: et par øreringe i mini format og en mellem størrelse til øreringe og en orkide til en vedhæng. Derudover er jeg også i gang med emaljeret orkide vedhæng. Som det sidste har jeg arbejdet på en bestillingsopgave, hvor jeg har lavet en gaffel om til en armring. Den er jeg færdig med og mangler blot at tage nogle lækre fotografier af den.



Det bliver en travl måned, for jeg vil helst gerne være færdig med alle disse smykke projekter inden marts. I marts skal jeg nemlig flytte til Vejle og regner ikke med at få tid til at lavet særlig mange smykker den måned.

I må have en skøn mandag og nu vil jeg ind og emaljere efeu bladene :-)

3 kommentarer:

  1. Hvor er det smukke og fine ting du frembringer. Glæd dig over at du har sådan et kreativt arbejde, hvor du kan bruge dine hænder.

    SvarSlet
  2. Tak Fru Olsen. Jeg glæder mig også hverdag til at komme på arbejde. det er virkelig skønt at have det sådan :-)

    SvarSlet
  3. Spændende at se det færdige resultat :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...