søndag den 24. marts 2013

Irrer kobber

Ja, som overskriften siger, er jeg i gang med at irre kobber.

 

Jeg har savet guldsmede ud i kobber og loddet en tråd på. Penslet dem med eddikesyre. Først havde jeg dem liggende fremme, hvor de irrede lidt. Jeg fik så et tip om at det ville gå hurtigere og bedre hvis jeg pakkede dem ind i husholdningsfilm. Det virker rigtig godt. Guldsmedene blev dækket helt med irring efter to dage. Okey, der er lige små steder, hvor de ikke er helt irret. De irrede guldsmede skal bruges til borddekoration til min mand og mins fødselsdagsfest næste weekend.

5 kommentarer:

  1. Hvor er de flotte! Jeg kan også mægtig godt lide det grønblå spil det giver. God ide med indpakningen :-)

    SvarSlet
  2. Rigtig flot - jeg elsker kobber, både almindeligt og irret :)

    SvarSlet
  3. Det lyder spændende, må vi se billeder af bordet nå festen er afviklet ??

    Mona

    SvarSlet
  4. De ser rigtig flotte ud.
    Det er nogle fine smykker du har billeder af.
    Har lagt mig til som fast læser.
    God dag til dig.
    Klem Lonni

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have Lonni og velkommen til.

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...