fredag den 15. marts 2013

På arbejdsbordet marts 2013

Denne måned har jeg ikke planlagt at arbejde på nye smykker, da jeg ikke har mit nye smykkeværksted helt på plads endnu. Jeg mangler nemlig stellet til mit arbejdsbord. Men selvom det ikke er helt på plads, arbejder jeg på et andet projekt, som jeg fint kan arbejde med selvom jeg mangler mit bord. Jeg er ved at save en masse guldsmede ud, som jeg skal bruge til bord dekoration til min mands og min egen 30 års fødselsdagsfest. ... Puha...30 år!!


Hvordan irer jeg kobberet på en uge?? Nogle forslag?

4 kommentarer:

  1. De bliver fine :-) Mener at du kan bruge eddikesyre eller hvis det ikke giver det ønskede resultat; saltsyre. Er spændt på at se resultatet.
    Rigtig god weekend :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak og tak for tippet. Vil prøve med eddikesyre, det har jeg da heldigvis i forvejen.

      Slet
    2. Jeg er i fuld gang med at teste iring med eddikesyre og det ser ud til at gå rigtig godt. Jeg siger mange tak for tippet.

      Slet
  2. Glæder mig til at se det færdige resultat. Kan så godt lide guldsmed :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...