søndag den 17. marts 2013

Hos sten pusheren

I dag var jeg et smut forbi Smykke messen i Vejle og som de andre år skulle jeg forbi Crystal Design og snolde penge på lækre sten. Puha ... der er utrolig mange fantastiske sten som godt kunne komme med mig hjem. Men heldigvis er jeg så selvdisciplineret, at jeg kun overskred mit budget med 100 kr. Denne gang blev det til en skøn diamant med masser af personlighed, pink/lilla turmalin, Rutilkvarts, Calcedon og et par facetteret  dråbeformede stenperle jeg desvære ikke lige kan huske navnet på.


Ser meget frem til at mit arbejdsbord er færdig, så jeg kan komme i gang igen. Det begynder at krible i mine hænder.

3 kommentarer:

  1. Wow de er lækre! Hvad er det for en messe du har været til?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej

      Det var en fagmesse for smykkebranchen. Den hedder Design Ure og Smykke messe. Den er meget spændende.

      Slet
  2. Hvor er de flotte. Jeg elsker sten......og diamanten er da bare så lækker. Den er og bliver min favorit sten.
    Er spændt på hvad du sætter dem i.
    God søndag :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...