søndag den 21. oktober 2012

Orkideblomster i papir


Dejlig weekend uden aftaler. Jeg burde nok have lavet så meget fornuftigt: øve mig til svendeprøven, gøre bedre rent eller løbe en tur. Men jeg havde lige lyst til at lave orkide blomster i papir. De er næsten lavet ud fra samme skabelon, som når jeg laver orkide smykker af sølv. Jeg har lavet orkide blomsterne i forskellig slags papir. De skal bruges til at dekorere gaver med. Men man kan jo bruge dem til så meget, f.eks. elementer til bryllup på invitationer, bordkort og meget mere.




6 kommentarer:

  1. Hvor er de fine! Hvor har du fundet skabelonen? Eller har du selv konstrueret den?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Jeg har selv lavet skabelonen. Men googler kan du nemt finde nogle andre skabeloner.

      Slet
  2. Hvor er de bare fine, jeg har også lavet en del orkide blomster bare på spænder og hårbøjler, som du er meget velkommen til at se på min blog madebyme-helena.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Du kan bare det der....rigtig flotte små blomster:-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...