torsdag den 25. oktober 2012

Kreative dage


Så er det tid til Danmarks største kreative messe og jeg glæder mig enormt meget. Jeg kommer forbi fredag og skal helt klart forbi Tina Dalbøges stand, hvor hun vil have Bloggers Corner. Her kan bloggere mødes og få sat ansigt på menneskerne bag bloggene. Tina Dalbøge har desuden bedt bloggere og andre kreative godt folk om hjælp til dekoration af standen af diverse bogstaver. Den proces kan I følge inde på hendes blog.  

Jeg vil også fremhæve EUC Lillebælt's stand, for jeg ved, at der vil være arbejdende stand med emaljearbejde samt udstilling af forskellige elevarbejde fra guldsmeduddannelsen. Desuden vil et udvalg af mine opgaver fra de sidste 3 år også blive udstillet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...