lørdag den 27. oktober 2012

Indtryk fra Kreative dage

I går besøgte jeg messen Kreativ dage sammen med to veninder. Vi nåede vist ikke engang halvdelen før klokken pludseligt var 17. Hvor blev tiden lige af!!
Der var så utrolig mange spændende kreative indslag, inspiration, workshops, foredrag og meget mere. Her er lidt billeder fra de få stande vi nåede at besøge.

Tina Dalbøge's Bloggers Corner.

Portrætter syet med stof og tråd.


EUC Lillebælt's stand
Udstilling med et udvalg af mine skoleopgaver fra de sidste 3 år
EUC lillebælt, arbejdende værksted.
Demonstration fra Creative papir med papirflet. Det skal jeg prøve engang
Tante Grøn's stand
Workshop i pileflet. Se vores fine resultat :-)

4 kommentarer:

  1. Næste år siger jeg til mig selv, så VIL jeg afsted næsten uanset hvad. I år har jeg ikke kunnet pga. bækkenløsning. Sidder og misunder alle dem der har været afsted, ser vildt spændende og inspirerende ud!

    Ser også bare hyggeligt ud.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan jeg godt forstå. Vi blev enige om, at en dag er ikke nok, vi tager hele weekenden næste år.

      Slet
  2. Ser ud til, at du har haft en spændende dag. Med hensyn til papirflet, som du skrev, at du gerne ville prøve, så fletter jeg masser af tasker, og har også lavet en fin DIY til at starte på, hvis du er interesseret i at flette en taske, så tjek min blog:-)

    Mvh Helena

    SvarSlet
    Svar
    1. Lyder spændende, jeg tager lige et kig :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...