søndag den 31. oktober 2010

Hæklede svampe og stofkurv

Det har bare været en skøn weekend. Vi havde besøg af venner fra det sønderjyske og af dem fik vi en super flot stofkurv som min veninde selv har syet. Den er ved at finde sin plads, har endnu ikke fundet den rette. Men det kunne være fedt med en stor stofkurv til alle bladene istedet for den flettede kurv vi har. Ih, hvor er jeg heldig at min veninde gerne vil sy sådan en til mig.





Jeg har i lang tid været meget fascineret af alle de hæklede svampe der florerer rundt omkring bloglandet. Så min veninde og jeg blev enige om at vi skulle da også forsøge med disse søde svampe. Vi fulgte en vejledning fra TUSINDFRYDS blog. Det er i øvrigt en meget spændende og kreativ blog.
Som man kan se på billedet, så er vores svampe ikke helt ens, selvom vi fulgte den samme opskrift!! hhmmm.... hvor har jeg og bandet og svovlet over den - så ja - min er den skæve og slet ikke korrekte svamp. Men den er nu alligevel charmerende på sin egen måde, men kan nu bedst lide min venindes svamp :-) Min svamp er også ved at finde sin plads, men den føler sig nok lidt alene når den ikke kan ligge sammen med min venindes svamp, så hvis jeg har kampmod igen bliver jeg nok nødt til at lave nogle flere. Men hækling bliver nok ikke lige min stærke side eller den hobby der kommer til at fylde mest i mit liv.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...