søndag den 10. oktober 2010

Gammelt vitrineskab i nye klæder

Per og jeg har overtaget hans forældes gamle vitrineskab. Det har vi brugt mange timer og dage på et rense og male hvidt. Jeg har gået og drømt om at tapesere det indvendigt og brugt lang tid på at finde et pænt stykke tapet. Men det er alligevel ikke så tydeligt som jeg troede det ville være, så jeg har brugt resten af tapetet til en stor æske, som pynter fint ovenpå vitrineskabet.



Jeg har købt de sødeste to små fugle greb. De passer godt nok ikke helt til skabet, men kunne altså ikke stå for dem. Så de får lov til at være på vitrineskabet indtil jeg finder nogle andre greb, der passer bedre til skabet. Jeg skal nok finde på noget andet med fuglegrebene.

4 kommentarer:

  1. Jeg synes nu faktisk fuglene er rigtig fine til skabet. Det gør ligesom skabet lidt eventyrligt...

    SvarSlet
  2. Det er simpelthen det flotteste skab jeg har set længe. De er SÅ flotte de gamle møbler..... smuk smuk smuk... flot arbejde... ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du hve. Jeg er simpelthen også bare så glad for den.

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...