torsdag den 14. oktober 2010

Min te dåsesamling

Var et smut forbi bloggen Karen Klarbæks Verden i går og fik også lyst at fremvise min lille dåsesamling. Jeg er vild med te og næsten alle mine tesorter har en dåse. Den store dåse er egentligt min kakaodåse, men den er nu også så fin at den skal med.


Mine favoritdåser er to gamle dåser jeg købte på et marked i Kgs. Lyngby.



I forbindelse med min te samt tedåsesamling er jeg også ved at have mig en lille bitte samling af teæg. Dem fik jeg desvære ikke lige taget billeder af mens der var godt lys, så det må blive en anden gang jeg viser dem.

..............................................

Yesterday
I visited this blog: Karen Klarbæks Verden, and now I also want to show my little tin collection. I love tea, and almost all of my teas have a can. The big box is actually my cocoa tin, but it is so fine that it also should be showed.

My favorite tins is two old I bought at a market in Kgs. Lyngby close to Copenhagen.

Regarding my tin collection I am also about to have me a tiny collection of mesh infuser spoon/tea pot infuser. That I will show an other time.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...