søndag den 1. september 2013

Sengegavls projekt

Det er længe siden jeg har lavet et bolig indlæg og det er vist på tide at der kommer et nu. Jeg har hen over sommeren været i gang med et sengegavls projekt. Sengegavls projektet har længe været undervejs. For jeg har nemlig i flere år været godt træt af den sorte område, som der er på væggen fra puderne. Desuden synes jeg det vil pynte i et ellers hvidt og lidt kedeligt rum.

Sådan så sengeområde ud inden jeg monterede min hjemmelavede sengegavl:


Her er så resultatet af min hjemmelavede sengegavl:


For dem som synes det kunne være spændende at se billeder af processen, er her en række billeder af det. Jeg har iøvrigt ladet mig inspirere af Ugleungers blog indlæg om hendes sengegavl.






Som det næste har jeg to andre bolig projekter. Den lampeskærm som står på mit sengebord trænger til fornyelse og den vil jeg lave en nye lampeskærm til. Ved dog ikke endnu hvordan den skal se ud eller hvordan jeg skal lave den.


Det andet projekt, er at vores ubrugte kontorområde skal laves om til pusle og barneområde. Med mit tempo, håber jeg, at jeg når det inden jeg skal føde.

2 kommentarer:

  1. Det er virkelig en fin sengegavl! Hvordan har du sat knapperne på?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hejsa. I pladen har jeg boret huller og knapperne satte jeg fast med ståltråd og pressede igennem stoffet og igennem hullet på pladen. På bagsiden satte jeg en mindre knap på og strammede op og snoede ståltråden nogle gange og klippede af og bukkede den, så den ikke ridser på væggen :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...