mandag den 30. september 2013

Månedens amiosmykker - september 2013

Denne måned har været god. Jeg har haft overskud og blevet færdig med 3 smykkeprojekter, som jeg har sat til salg i min amio butik.


Disse øreringe er lavet i sølv med en fræset overflade og i kernen af blomsterne er en kugle, hvor jeg har fattet en ametyst. De passer til en armring jeg har lavet for et stykke tid siden, som også kan købes inde i min amio btuik.


Denne dejlige blomst, har I været med til at beslutte hvilket smykke det skulle blive til. Inde på min facebook side afgav i jeres holdning og der var flertal for at blomsten skule laves til en ring. Der udover mente I også, at jeg skulle lave en lille smykkeserie med blomsten og vil også gøre. Jeg har besluttet mig for at lave et par små ørestikkere og en vedhæng, hvor blomsten bliver noget større. Jeg siger mange tak for alle jeres kommentarer og jeres deltagelse.


Det sidste smykke i denne omgang er denne topfingerring. Den er lille i størrelsen, så man enten kan bruge den som lillefinger ring eller i det øverste stykke af ens finger. Der er små kugler hele vejen rundt og i fatningen er en blå topas.

4 kommentarer:

  1. Du laver de flotteste smykker :)

    SvarSlet
  2. Hvor er de fine dine smykker. Kan rigtig godt lide dine ringe, de er så smukke :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Jonna :-) hvor dejligt at læse :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...