onsdag den 4. september 2013

Månedens amio smykke - August

Hvor blev august lige af? Jeg havde kun små smykke projekter i gang, men blev alligevel kun færdig med et smykke. Jo, jeg har faktisk et hemmeligt projekt jeg er i gang med og som har slugt all min tid. Mere om det en anden gang. Jeg blev dog færdig med et smykke i sidst i august og det er en orkide charm, som man kan sætte på armbånd.

Orkidéen er lavet i sterlingsølv og har en sølvkugle i kernen som giver mulighed for at få sat sten i op til 2mm. Så kan man bygge videre på smykke på et senere tidspunkt. Røret bag på orkidéen er ca. 6mm i indre diameter.



I anledning af, at jeg har lavet orkide charmen, har jeg også sammensat et læderarmbånd, hvor den kan gå på.Læderarmbåndet og orkide charmen kan nu købes i min amio butik.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...