onsdag den 11. september 2013

På arbejdsbordet september 2013

Som alle de andre måneder, er jeg i fuld gang med at lave forskellige smykker. Nogle har været længe undervejs og andre er spontane smykker, som ikke kan vente med at blive lavet. Jeg er f.eks. i gang med et par øreringe og de har bare lagt der og ventet på, at det blev deres tur til at blive færdig. Men så kom der lige en lille blomst i hovedet på mig, hvor der skal være en ametyst i kernen. Derudover er jeg ved at lave en video, der viser hvordan jeg laver et emalje smykke. Det er med den lidt større blomst, som kan ses på fotografiet.


Hvad arbejder du på af kreative projekter i denne måned?

4 kommentarer:

  1. Det er utroligt smukke smykker du laver. Og jeg kender godt det der med, at der liiige kommer noget ind imellem...
    Hos mig står den på glas, glas og glas :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Fru Olsen :-)
      Ja, jeg har godt set dine glas fiske, de er simpelthen bare så fine :-)

      Slet
  2. Bliver spændende at se resultaterne - dine smykker er altid så flotte.

    Her er der opgaver som nogle gange "skal laves" - nye gardiner i nogle rum og et flot stykke stof som skal have kanter, så det kan bruges som dug :)

    - men der er planer om mere spændende ting bagefter - man må jo have en "gulerod" :)))))

    SvarSlet
  3. Det lyder da ikke til være helt kedelige "Skal laves" projekter, selvom man altid kan tænke sig noget mere spændende. Guleroden eller gulerødderne er altid gode have hængende foran sig.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...