mandag den 1. juli 2013

Se hvad der er i min mave :-)

I dag har jeg været til scanning og se lige hvad der er i min mave :-)
Det spjætter rundt og hjertet slår :-)


I starten kunne jeg ikke rigtig mærke noget, jeg havde ikke kvalme eller opkast. Så jeg tvivlede da lidt på om jeg overhovedet var gravid. Men nu tror jeg på :-) Og opkast og kvalme er da også dukket op nu!! Det kunne jeg nu godt have undværet!

Det er også grunden til, at jeg ikke har blogget så meget de sidste to måneder. Jeg har simpelthen været så træt og jeg har heller ikke haft overskud til at lege med mine smykker. Det betyder også, at jeg fremover ikke kommer til at blogge så meget som i starten af året. Jeg vil holde mig til omkring de 7 blogindlæg i måneden. Det vil fortsat primært handle om mine smykker og andre krea projekter. I ny og næ smutter der nok et indlæg ind omkring baby. Jeg tager også stadig imod sær-opgaver til bryllupstræer og smykker. Så I skal endelig ikke holde jer tilbage :-)

8 kommentarer:

  1. Tillykke! I går en dejlig tid i møde!

    SvarSlet
  2. Til lykke med det :)

    Min datter har termin den 21. juli, så i dag har jeg strøget de gamle baby pude- og dynebetræk, som min mor broderede da hun ventede mig :)

    SvarSlet
  3. Stort tillykke :o)

    SvarSlet
  4. Kæmpe stort tillykke Alice. Ny tid. Spændende. Håber al det bedste for jer :-)

    SvarSlet
  5. Tak, skal have alle sammen :-) Vi glæder os også rigtig meget. Håber bare at der kommer en smule mere energi tilbage! :-)

    SvarSlet
  6. Tillykke med det, Alice! Sikke dejligt for jer. Glæder mig til at følge med - det gør bestemt ikke mig noget, hvis der kommer lidt babyindlæg også ;-)

    SvarSlet
  7. Sikke en dejlig nyhed, tillykke med babyen, det bliver da rigtig spændende.

    SvarSlet
  8. Jamen tillykke med det :-) det blir jo rigtig spændende. God og hyggelig sommer til jer :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...