lørdag den 6. juli 2013

Vielsesringe til mine venner

I dag er jeg til bryllup hos vores venner og jeg tror bestemt det bliver en fantastisk og dejlig dag. Jeg er særlig glad, for de spurgte mig nemlig om jeg ikke ville lave deres vielsesringe. Det er så dejligt at lave vielsesringe og tale med brudeparret om deres forestillinger og drømme. Det er noget af det bedste ved at være guldsmed.


Jeg har brugt guld som de selv havde, hvor noget var gammelt arveguld og resten var guld smykker hun ikke længere brugte. Hendes ring er smallere end hans ring og der er 3 diamanter i hendes ring.


Jeg ønsker jer hjertelig tillykke med bryllupsdagen

2 kommentarer:

  1. Hvor er de smukke, de ringe du har lavet.....du er bare såå dygtig :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...