onsdag den 3. juli 2013

På arbejdsbordet juli 2013

I denne måned arbejder jeg igen på flere forskellige smykker. Jeg er gået i gang med et armbånd til mig selv, som jeg skal bruge på lørdag, hvor jeg skal til bryllup. Det er med facetterede røgkvarts perler og en sølv s-lås, hvor jeg vil lodde en guldkugle på i midten. Derudover er jeg snart færdig med ringen med månestenen og så er jeg stadig igang med orkide charmen og et par øreringe, som passer til armringen jeg netop er blevet færdig med og som er til salg i min amio butik.


2 kommentarer:

  1. Ringen med månestenen ser rigtig flot ud :) og venter med spænding på, hvordan det andet kommer til at se ud :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, ja jeg er også spændt på hvordan det andet kommer til at se ud. Nu har du nok fået dine smykker og jeg håber de er som du gerne vil have dem :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...