tirsdag den 30. juli 2013

Månedens amio smykke - Juli

I denne måned blev jeg færdig med en fantastisk spændende ring. Jeg har taget udgangspunkt i en skøn regnbuemånesten i en amorf form og med facetter. Den er i en guldfatning og ved siden af er en guld kugle. Har man lyst kan man få sat en diamant eller anden ædelsten i kuglen. Selve ringskinnen er lavet af sølv med en rustik fræset overflade. Den er nu til salg i min amio butik.
Jeg synes det er meget fascinerende at arbejde med ædelsten som ikke har regelmæssige former og det tror jeg, at jeg vil arbejde endnu mere med frem over.



3 kommentarer:

  1. Hej Alice, Længe siden jeg har været forbi din blog. Jeg kom dog til at tænke på dig i dag, da vi er gået i gang med at markedsføre "Hjerteformet". - Et julemarked hvor mennesker der producerer smukke håndlavede varer kan sælge deres ting som julegaver. Det koster 100kr at få en stand. De 100kr går ubeskåret til et godt formål som du også kan læse mere om på siden. Måske var det noget for dig? http://www.marieholm.dk/p/hjerteformet-julemarked-2013.html

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Marie
      Tak fordi du tænker på mig.
      Jeg vil lige vende tilbage. Jeg er nok 7½ måned henne på det tidspunkt og aner på ingen måder hvad man kan overskue eller klare i den tilstand. Men det lyder rigtig spændende :-)

      Slet
    2. Ej hvor spændende Alice, anede ikke at du var gravid - så meget har jeg fulgt med. Stort tillykke, håber det bliver en nem graviditet. KNUS

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...