onsdag den 7. august 2013

På arbejdsbordet august 2013


Jeg holder ferie og derfor kommer månedens første indlæg først i dag. Der sker så meget spændende når der er ferie. Rutinerne og mange af de daglige projekter bliver lige lagt lidt på hylden, for at nyde det gode vejr og samvær med familie og venner.
Men for denne måned har jeg dog stadig en masse smykke projekter. Jeg er stadig i gang med en orkide charm til læder armbånd og jeg er stadig i gang med et par øreringe som passer til et armbånd jeg lavede i juni måned. Derudover har jeg en ring i tankerne, hvor der skal være tre sten i, en lyserød onyx, en granat og en ametyst. Det sidste projekt er lidt et eksperiment i kobber. Det vender jeg tilbage til en anden gang.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...