søndag den 30. juni 2013

Månedens amio smykke - Juni

I denne måned nåede jeg at blive færdig med et smykke og det er denne overskønne armring i sølv. Jeg har lavet den som en åben bøjle der snor sig om en af de blomster lignende figurer. I midten af de blomsterlignende figurer har jeg loddet en sølvkugle på og fattet en ametyst i. Selve blomsterne har en kuglefræset overflade, hvilket er med til at give et mere råt udtryk. Den kan nu købes i min amio butik sammen med alle mine andre smykker.





I løbet af næste måned bliver jeg med et apr øreringe, som passer til armringen. Måske kommer der også vedhæng i denne serie.

2 kommentarer:

  1. Rigtig flot - mine smykker kommer pr. fly på onsdag, så det bliver spændende at se og tage dem på :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Kan godt forstå du er spændt og glæder dig. God fornøjelse med smykkerne :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...