torsdag den 20. juni 2013

Gavekortet er nu brugt

Da jeg deltog i DM i guldsmed og vandt 3. pladsen, modtog jeg også et gavekort til Frits Petersen A/S. Den har jeg nu endelig fået brugt og jeg har købt mig en ringbukkemaskine. Som navnet indikerer bukker den tråd og plade rund. Det er specielt velegnet ved tråde, som er for hårde at bukke i hånden.



 
Den kom med posten lige som jeg havde brug for den. For jeg er nemlig i gang med et par vielsesringe, hvor jeg har genbrugt gammelt guld fra brudeparrets familie. At genbruge guld, kan godt være lidt hård at arbejde i og så er sådanne hjælpemidler bare fantastiske.

Jeg siger tak til Frits for den hurtige levering og service.

3 kommentarer:

  1. Rigtig dejligt du har fået sådan en maskine, ja det kan været rigtig hårdt at få bukket til ringe. God weekend :-)

    SvarSlet
  2. Hej :-) kan ikke finde prisen på maskinen på deres hjemmeside, men må jeg spørge hvad du gav for din? bare så jeg har en cirka idé :-) på forhånd tak

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej. Ja, jeg synes nu heller ikke lige jeg kan finde den inde på deres hjemmeside. Men tror jeg gav omkring 1000 kr.

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...