mandag den 29. april 2013

Maleri på billedvæg


I fredags var jeg lidt kreativ og malede videre på et meget gammel maleri. Tror jeg har haft maleriet i tre eller fire år. Det var blot malerester, jeg ikke kunne nænne at smide ud, så de blev brugt på en tomt lærred jeg havde liggende. De sidste to år, har jeg tænkt på, at nu skulle jeg gøre noget mere ved det. Det er så først nu, jeg endelig har taget mig sammen.

 

Jeg har med en tush tegnet mit bladornament motiv, som jeg ellers bruger i mine smykker. Kanten fik lige en tur med sort maling og nu hænger det næsten som et helt nyt maleri på min billedvæg.


Sådan så maleriet ud inden jeg tegnede bladornament motivet på.


Her er et af mine smykker med bladornament motiv. Den kan i øvrigt købes i min amio butik.



1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...