tirsdag den 23. april 2013

Nyt legetøj til smykkeværkstedet

Endelig har jeg fået mig en stamme, som jeg kan sidde og smede ved. Her kan jeg virkelig få slået igennem og komme ud med alle aggressioner hvis jeg har det!


Jeg kommer hovedsageligt til at bruge stammen til at smede ringe ved, hvor jeg kan have min ringrigle hvilende på og derpå slå på ringen som er på ringriglen. Mit nye arbejdsbord er nemlig ikke så stabil, og det er derfor ret træls at banke ringe runde eller større ved smykkebordet. Det ryster og rusker. Det slipper jeg for nu.

3 kommentarer:

  1. Og så ser det jo skide godt ud ;-)

    SvarSlet
  2. Det er rigtig flot dit nye arbejdsbord :)

    SvarSlet
  3. Tak skal I have, ja, det er heldigt at den også ser fin ud :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...