onsdag den 3. april 2013

Dekoration til fødselsdagen

I søndags holdt min mand og jeg vores 30 års fødselsdag og min svendegilde. Det var en kanon fest med god mad og genhør med 90'er musik.

Jeg kan jo ikke helt lade være, så jeg har hygget mig en måned forinden med at udarbejde borddekoration til festen. Jeg har savet guldsmede ud og irret dem. De blev så fine og de kom i simpel blomsterdekorationen med påskelijer. De blev pakket ind i papir fra Søstrene Grene og lilla bånd med sløjfe er også fra Søstrene Grene.

Istedet for at guldsmedene bliver gemt væk i en skuffe, så har jeg andre planer med dem. Det skal jeg nok blogge om en anden gang.



Tak for en god fest alle sammen og mange tak for vores dejlige gaver.

3 kommentarer:

  1. Flot ser det ud :-) Og lyder som en dejlig fest ;-)

    SvarSlet
  2. Tak skal I have Pernille og Nola :-)
    Ja, det var også en rigtig dejlig fest.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...