tirsdag den 9. april 2013

Brodere på papir

Mens mit smykkeværksted har været pakket sammen, har jeg brugt min tid på andre kreative projekter. Jeg lod mig inspirere af filihunkat og har broderet et motiv på papir. Jeg fandt et korstings motiv jeg tænkte var simpel og fandt en gammel bog med gammel gotisk skrift. Jeg rev en side ud og limede det på et stykke karton, da papiret er meget tyndt. Korstings motivet printede jeg ud og overførte til siden med den gotiske skrift, hvor jeg først prikkede huller og derefter kunne jeg sy korsting.



Det overrasker mig hvor lang tid til tog at sy. Jeg troede, at jeg nemt kunne lave det på en aften. Næh, det bog mig faktisk flere aftener.

Nu er jeg så ved at finde ud af hvordan mine billeder skal hænge på væggen.

1 kommentar:

  1. Det er virkelig et flot billede, det kan jeg mægtig godt lide! Flot :-)og en super god ide. Tak.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...