tirsdag den 18. december 2012

juletræet 2012

Jeg er her endnu, selvom det er længe siden jeg har blogget. Det er ikke forbi jeg ikke laver noget. Jeg får skam lavet mange kreative ting og sager. Men det er jo alt sammen julegaver, så jeg kan desvære ikke vise dem, før engang i næste uge.

Til gengæld fik vi hentet juletræet her i weekenden og det er nu pyntet. Som I kan se mangler jeg en julestjerne. Jeg er ved selv at lave en, men ved ikke rigtig om den bliver så fin. Håber min mor kan redde mig med en hun måske kommer med :-)



Glædelig jul alle sammen og hav en fantastisk tirsdag

4 kommentarer:

  1. Glæder mig til at se dine hjemmelavede kreagaver, og glæder mig meget til at få de øreringe, som du har lavet, som jeg var så heldig at vinde:-)

    Mvh Helena

    SvarSlet
  2. Hvor er det smukt Alice - glæder mig til at se dine kreationer. Glædelig jul til dig også :-)

    SvarSlet
  3. Glædelig jul til dig og dine Alice :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...