fredag den 28. december 2012

Endnu en hjemmelavet julegave

Til min ældste søster har jeg lavet et spændende emalje billede. Den består af fire små kobberplader, som tilsammen danner et fælles billede. Jeg startede med at brænde en opak hvid baggrund, hvorefter jeg har strøet transparent emalje oven på. Som det sidste har jeg lagt hvid opak emalje på som træstammer. Det er blevet brændt utrolig mange gange og det ene felt fik også for meget varme og blev helt buet. Men jeg synes det er blevet utrolig flot. Jeg har flere ideer til andre emalje billeder. Som altid mangler jeg tid og det er ganske tidskrævende at lave emalje billeder. Denne her har jeg arbejdet på næsten hver aften her i december måned. Af den grund nåede jeg faktisk ikke at ave flere hjemmelavede julegaver. Dog nåede jeg at lave en gave til pakkelegen til julefrokosten i min familie og den vil jeg vise en anden gang, for jeg har desvære glemt at tage et fotografi af det færdige resultat, så der går nok nogle dage inden jeg kan vise det.


3 kommentarer:

  1. Jeg elsker at følg din blog! Du laver så utrolig mange smukke ting!
    Jeg fatter ikke meget af det tekniske du skriver :D Men nyder stadig at se billeder af dine smukke smykker osv.

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare flot, og forresten tusind tak for øreringene som jeg vandt, dem er jeg bare super glade for.

    Mvh helena

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...