torsdag den 27. december 2012

Hjemmelavede julegaver

Hvert år til jul, er der nogle i familien, som er særlig heldige. For hvert år er der nemlig nogle som får nogle af mine hjemmelavede julegaver. Men i år var jeg godt klar over, at jeg ikke havde så meget tid, da jeg har været til svendeprøve fra midt oktober til sidst november. Derfor startede jeg allerede i min sommerferie på at lave den ene julegave.

Jeg brugte min ene uge af sommerferien på at sy denne opslagstavle til min mands søster. Jeg er jo ikke den bedste syerske, så det tog mig lang tid at finde ud af hvordan jeg skulle sy patchwork. For at gøre det lidt anderledes har jeg lagt stoffet lidt forskudt på opslagstavlen. Rammen har jeg købt i Søstrene Grene, stofferne fra Stof og Stil.


Hun blev rigtig glad for den og den er allerede kommet op at hænge.

Jeg har en hjemmelavet julegave mere at vise frem, men den må I vente med at se til morgen. Derudover har vi også i min familie den tradition til familiejulefrokosten, at vi selv skal lave en gave til pakkelegen. Den vil også vise senere på ugen.


 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...