fredag den 17. august 2012

Tingfinderiet

Da jeg var på ferie rundt i det danske land, kom jeg forbi en hyggelig genbrug og loppemarked butik, som hedder Tingfinderiet nær Spøttrup. Det er på en gård og det er ret stort. Der er utrolig mange spændende ting og sager. Ejeren Tina går rigtig rundt og hygger sig, hvor hun pynter op og indretter med alle tingene samt skaber hyggelig stemning med fyrfadslys. Hun har delt det hele op i f.eks. retro, fransk romantik og dansk land idyl m.m.

Her er lidt stemningsbilleder fra mit besøg.

 
 
 

Havde jeg haft råd, havde jeg købt disse skønne ting:

Lille yndig smykkeskrin til min samling af smykkeskrin
Det lille håndspejl på fadet
Denne smukke spejlmøbel med to skuffer
 Det er ikke sidste gang jeg skal besøge denne herlige butik. Der er så mange spændende ting og sager. Jeg kan bestemt anbefale butikken og en hyggelig snak med Tina. Tingfinderiet har en hjemmeside og man kan også følge Tingfinderiet på facebook.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...