onsdag den 8. august 2012

Hvor er min fod?


Jeg har rejst lidt i det danske land og i går var jeg et bestemt sted henne. Kan du gætte hvor min fod er - eller rettere kan du gætte hvor jeg har taget dette fotografi henne?

 

Gætter du rigtig, kan du vinde en skøn lykkepose med mange herligheder i. Den gemmer på ting og sager du kan bruge i smykkefremstilling eller hvad din kreativitet byder på.

 

Skriv dit svar i kommentarfeltet inden søndag d. 19 august. Har du ikke en blog, kan du skrive din mail, så jeg kan få fat på dig.

Er der flere som svarer rigtig trækkes der lod blandt vinderne.


13 kommentarer:

  1. Jeg gætter på at du er i Esbjerg og står ved en af de store hvide mænd :)
    http://www.visitesbjerg.dk/NR/rdonlyres/DACA378A-842C-4838-9E9D-F9F6D3CF4DE7/0/19_703_7048.jpg

    SvarSlet
  2. Ja, mit bud er også de hvide mænd i Esbjerg - "venter på bussen" blev de kaldt da jeg boede i Esbjerg pga. En længere busstrejke.

    SvarSlet
  3. Har været inde for at se de hvide mænd, og for mig ser det ud til at jeg også tør gætte på at det er der du står......håber jeg er heldig:-))

    SvarSlet
  4. Kan kun se de hvide mænd i Esbjerg for mig, eller Mennesket ved havet som skulpturen jo hedder :)

    SvarSlet
  5. Esbjerg ;-) Dem besøgte vi også for snart et år siden.

    SvarSlet
  6. Du står ved en af Esbjergs store flotte siddende skulpturers fod/tær :)
    (har ingen blog,så hvis jeg er den heldige må du gerne skrive på josse2212@hotmail.com)
    fed blog forresten

    Josefine

    SvarSlet
  7. Det må da være i Esbjerg :)

    Kh. Mia

    SvarSlet
  8. HVIDE MÆND I ESBJERG!!!! :-D (Hvis jeg råber DET, vinder jeg så??)

    SvarSlet
  9. Tror du er taget et smut til Esbjerg ved de hvide mænd der kigger ud over havet :-)

    SvarSlet
  10. Helt sikkert de hvide mænd i Esbjerg :o)

    SvarSlet
  11. ESBJERG!!! og jeg har endda billede bevis på at jeg ikke bare går med flokken! http://zebrastriber.blogspot.dk/2011/07/esbjerg-i-regnen.html

    SvarSlet
  12. Sikke mange som har svaret :-) og som alle kan være med i lodtrækningen :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...