mandag den 27. august 2012

En fingerring til mig selv

Jeg har helt glemt at vise en ring jeg har lavet til mig selv. Jeg har gået rigtig meget med den de sidste to uger, men det er meget længe siden jeg er blevet færdig med den.




 Ringen er lavet af sterling sølv og er firkantet. Den har en filet overflade, der giver et rustik udtryk. Jeg har fattet en oval topas i en konisk guld fatning. Selvom den er firkantet er den faktisk meget rar at have på. Når jeg er færdig med svendeprøven, vil jeg lave flere forskellige udgaver af ringen til min amio butik, så I har lidt at glæde jer til.

14 kommentarer:

  1. Super lækker! Dejligt at lave noget til sig selv en gang imellem ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, engang imellem skal man også forkæle sig selv.

      Slet
  2. Det er en smuk ring, kan godt forstå du er glad for den.

    Mona

    SvarSlet
  3. Den har du fået lavet rigtig flot! fingeringen fra stay stong? Jeg synes den er vildt flot ... prøv at se den her: https://stay-strong.dk/fingerring/

    SvarSlet
  4. Den har du fået lavet rigtig flot! fingeringen fra stay stong? Jeg synes den er vildt flot ... prøv at se den her: https://stay-strong.dk/fingerring/

    SvarSlet
  5. Wauu hvor er den flot 👍😄
    Mon du sælger af dem og hvad står sådan en ring i ??
    Hilsen Marit

    SvarSlet
    Svar
    1. ja, jeg sælger mine smykker. Bare ikke i øjeblikket, da jeg er på barsel :-)
      Jeg er tilbage på arbejdsmarkedet til juni.

      Slet
  6. Vender tilbage til dig i juni 👍😄

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...