lørdag den 21. juli 2012

Skønne gaver

I dag er vi til fødselsdag hos min mands nevø og niece. I den anledning af jeg været kreativ og til niecen har jeg lavet en yndig diadem/tiara af perler og en hårbøjle med blomster. Den ene blomst har jeg selv lavet af bånd og en knap i midten. Den anden blomst har jeg købt i Søstrene Grene. Foruden det får hun også en fin kjole, som jeg har købt.


 

Men hvad skulle jeg lave til nevø'en, for det eneste som stod på hans ønskeliste var en ny computer og penge til en ny computer!! Han skal først til at starte i 2. klasse. Har børn i 2. klasse ikke flere ønsker?? Leger de ikke længere med legetøj!? Da jeg var deromkring legede jeg da stadig fantasilege med min bedste barndomsveninde, hvor vi klædte os ud. Men det er nok noget andet når det er drenge.
Da han nu ikke ønsker sig så meget andet, får han tilskud til en ny computer. Og det kan jo pakkes ind på mange kreative måder. Jeg har lavet en gaveæsker og dekoreret den med flagranke og et billede af en computer.

3 kommentarer:

  1. Smukke hårbøjler.
    Det er da vist en prinsesse der bliver glad når hun åbner gave, og det kan man da godt forstå.

    Mona

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Mona
      Mange tak, ja hun blev rigtig glad :-) Måske mest for den med blomsterne :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...