mandag den 9. juli 2012

Gaven fra i lørdags

Her er hvad gaven fra i fredags gemte på.
Jeg har lavet en armring, som kan åbnes og lukkes. Den er lavet i oxyderet sterling sølv, med forskellige størrelses guldkugler på. Jeg har lavet en der ligner for nogle år siden til mig selv og den så min veninde og var helt vild med den. Derfor var det oplagt, at det skulle være en magen til hun skulle have i fødselsdagsgave. Men det skulle jo ikke være helt magen til og jeg ville også gerne udfordre mig selv, ved at lave en armring, der kan åbnes og lukkes. Så risikerer man heller ikke at pyntet rykker sig på den anden side af armen.








5 kommentarer:

  1. Hvor er det bare smukt, det syntes jeg rigtig meget om......såå flot lavet:-))

    SvarSlet
  2. Sikke et smukt smykke, set kan da kun ha' skabt glæde ;O)
    Bare det var mig !!

    Mona

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...