søndag den 3. april 2011

Potmaker i Netto


Se lige hvad jeg fandt i Netto i dag. En fin lille potmaker til kun 30 kr. Har ønsket mig sådan en et stykke tid, men har været for nærig til at bruge omkring 100 kr. på en. Så i dag føler jeg mig heldig.

Det er så smart og enkelt. Man klipper avistykker af 18 x 30 cm og folder dem på langs. Med folden op mod skaftet foldes det om potmakeren og det som går ud over kanten foldes ind om bunden af pottemakeren. Derefter sættes det ned i underdelen og man drejer rundt. Tada og så har man en fin lille avispotte til forkultivering eller stiklinger.

Så nu vil jeg lave mange flere og så vil jeg prikle mine små stiklinger i dem.

God søndag til jer alle

6 kommentarer:

  1. Så dem godt i Netto, men jeg er den utålmodige type og køber mine blomster og planter færdige....men får jeg en dag mere tid, vil jeg helt sikkert prøve at lave dem med egne stiklinger. God fornøjelse :-)

    SvarSlet
  2. Hurra for NETTO!! Det bliver da herligt at få noget forårsstemning ind i stuerne :o)
    God søndag aften.
    Kærligst,
    Tine

    SvarSlet
  3. Yessss! billigt, og hvad tænker man lige bagefter....???? hvorfor koster det over 100kr. lavet herhjemme , men i Netto??? Hvor får de dem fra?? Hvem laver dem? Er det OK lønnet??? Ja, sorry, jeg købte én selv og tænkte dernæst....hmmm...er det egentlig ok?? Men den er fin og fungerer - og nu er den her...såå..mange hilsner Lavendel

    SvarSlet
  4. hhmm, det har jeg vist ikke helt tænkt på... Jeg havde egentligt sat min mand til at lave en, men inden han kom i gang så jeg den her i Netto.

    SvarSlet
  5. Jubii.. nu har jeg også fået købt en... strøg over i Netto da jeg så den på din blog, har også gerne ville have en længe :o)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...