mandag den 25. april 2011

Yes, en blogaward til mig :-)




I sidste uge var jeg så heldig at modtage en blog-award fra Ditte som har den meget spændende blog Birdie and I. Jeg siger af hele mit smykkehjerte tak for at du tænker på mig og følger med på min blog. Med awarden følger disse spørgsmål:

1. Hvorfor startede du med at blogge?
Jeg startede med at blogge, da jeg var træt af min hjemmeside om smykker. Det tog lang tid at opdatere og jeg er ikke stærk i at kode. Det var utrolig dejligt at starte med at blogge, for det er overskueligt og via det dagblog-agtige bliver det mere personligt at formidle om mine smykker. Jeg startede også med at blogge, da jeg selv manglede inspirerende blogs om smykker og smykkefremstilling. Jeg har efterfølgende fundet mange andre smykkebloggere ud i blogverdenen som jeg elsker at følge med i.

2. Hvilken blogger følger du?
Jeg følger efterhånden mange blogs. En blanding af smykkeblogs både her fra Danmark og fra andre lande. Jeg følger også med hos andre kreative mennesker, som har utallige gør-det-selv projekter med syning, maler, strikker, keramikprojekter, boligprojekter m.m. Men den blog jeg hver dag besøger er TheCarrotbox. En canadisk blog, som har dedikeret sin blog til at vise utrolig interessant billeder af smykker som vedkommende leder efter på nettet.

3. Favorit make-up mærke?
Når jeg har sminke på, er det en blanding af lancome, rimmel og det man kan se på billedet, er det jeg mest går med.


4. Favorit tøjmærke?
Jeg har mange favorit tøjmærker, Saint Tropez, Culture, Vera Moda, og så har jeg også meget tøj fra H&M.

5. Dit "må-ha'" make-up produkt?
Vandfast mascara

6. Favoritfarve?
Det kommer jo an på situationen og hvad det drejer sig om. Men min favoritfarve er nok bordeaux farven.

7. Parfume?
Min favorit parfume er Miracle fra mærket Lamcome.

8. Favorit film?
Jeg er total vild med Jane Austen fortællinger og derfor også vild med filmene og særlig serien Stolthed og Fordom. Jeg er også til science fiction og er ret vild med Star Wars, Battlestar Galactica og Star Trek.

9. Hvilket land vil du besøge og hvorfor?
Min mand og jeg vil utrolig gerne se nordlys og når vi har pengene til det vil vi enten til Trondheim i Norge eller til Island og se nordlys.

10. Hvad glæder du dig mest til i den nærmeste fremtid?
At der kommer mere ro på. I den næste tid skal vi flytte og have en ny hverdag, hvor både jeg og min mand skal pendle til og fra arbejde. Så jeg glæder mig til vi får styr på vores hverdag og finde en rytme.

Jeg vil gerne give denne award videre til følgende 3 bloggere:

Kisser Laptern

WOOZ.DK

Sysler fra hverdagen

3 kommentarer:

  1. Kære Alice.
    Jeg er helst fri for at modtage en award.
    Men tak for den søde tanke.
    Hilsen Kirsten

    SvarSlet
  2. Kære Alice.

    Det er super sødt af dig at tænke på mig med en award, desværre synes jeg der har været så mange i omløb, at det ikke er helt så sjovt mere.

    Derfor vil jeg helst ikke modtage den. Beklager meget, selvom jeg blev meget rørt over du tænkte på mig.

    Kram Marlene

    SvarSlet
  3. Hejsa Marlene og Kirsten

    Det er helt iorden :-)

    H. Alice

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...