mandag den 15. november 2010

Bænk i soveværelset

Min mand og min far har lavet en bænk der passer til det lille udhak ved vores vindue i soveværelset. Den er blevet malet hvid og i sidste uge har jeg fået tapeseret bænken med Rie Elise Larsen ark. Den er endnu ikke helt færdig, men blev så ivrig efter at fremvise det herinde. Jeg mangler at købe en masse stof til at betrække en skummadras og de forskellige puder som er oven på bænken nu.



Jeg har også (måske forkøbt mig) i pudeknapper. Ih, hvor jeg glæder mig til at se de færdige puder med nogle af disse knapper på. Generelt glæder jeg mig til at se hele bænken færdig med betrukket skummadras, lister og betrukkede puder.



Ja, så har jeg også købt en lampefod ved genbrugsforretningen i Ringkøbing og den skal jeg på et tidspunkt lave en skræm til. Måske af rester af Rie Elise Larsen arkene.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...