torsdag den 6. marts 2014

Bogstaver til boligen

Jeg har længe ønsket mig bogstaver til dekoration i vores hjem. Men det skulle ikke kun være færdig købte bogstaver. Nogle af dem ville jeg gerne selv lave.


Jeg har derfor lavet mit forbogstav selv af udsavet birkebark med bløde former. Min mands forbogstav har jeg så købt og det sidste bogstav er vores datters forbogstav. Det har jeg lavet af kobber og efterfølgende emaljeret med rød farve. Jeg er vældig godt tilfreds med Sofies bogstav. De har egentlig længe været færdige, men ikke haft et sted de kunne stå. Men her sidst weekend fik jeg lige overskud til at at sætte en billedhylde op, hvor bogstaver kunne sættes på.


Har du også selv lavet bogstaver til pynt i dit hjem?

1 kommentar:

  1. Igen har du været kreativ, Alice.....virkelig flotte bogstaver. God weekend :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...