lørdag den 22. februar 2014

Pusleplads

I dag er lille pigen 7 uger gammel og hun sover heldigvis meget godt. Nogle dage mindre godt. Men da hun af og til sover tre timer til lur om eftermiddagen, har jeg faktisk lidt tid til kreative projekter. Jeg har været bagud med at ordne pulsepladsen, da lille pigen blev født nogle dage før termin. Jeg havde store planer om at sy stofkurve til pulsepladsen, men nåede dagen før hun blev født, kun at sy en. I løbet af denne ugen fik jeg så syet de andre kurve. Dejligt at et projekt endelig er færdigt.


Mens jeg ventede mig fik jeg malet vores skrivebord, så den blev mere spændende som pusleplads.

Sådan så det ud før


Og nu ser det sådan ud


Mit næste projekt er at sy en vimpel som skal hænge ved pusleplads.

4 kommentarer:

  1. Rigtig søde kurve du har syet og hyggelig pusleplads :)

    SvarSlet
  2. De kurve du har syet, er da bare super søde

    SvarSlet
  3. Godt du har tid til at lave noget hyggeligt, selvom det bedste i verden er at pusle om en dejlig lille Bebs. Fin pusleplads du her er i gang med at lave :-)

    SvarSlet
  4. Tak skal have. Er ikke den garvede syerske og er derfor også ret stolte af mine kurve :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...