onsdag den 8. januar 2014

Så kom storken

Så skete det. Storken kom forbi og afleverede en fin lille pige til os og det blev selvfølgelig markeret af begge vores familier med hjemmekreerede storke. En til uden for og en af glas til inden for.



Hun kom tidligere til os, end hvad jeg lige havde regnet med. Jeg havde ellers lige så mange spændende kreative projekter igang og nogle blogindlæg jeg manglede at skrive. Men de må alle sammen vente lidt. Nu skal vi nyde vores lækre lillepige (ja, vi har ikke helt fundet et navn til hendes endnu).

Har I nogle forslag til navne?

8 kommentarer:

  1. Tænkte lige om I havde fået barn, kunne ikke rigtig huske hvornår. Men selvfølgelig skal I da ha hjertelig tillykke med jeres lille pige.
    Nu bliver der andet at se til, men en dejlig ting.
    Navn, ja det er altid svært. Det sidste navn vi fik i vores familie, barnebarn nr 8, hun kom til at hedde Ingeborg.
    Vil ønske endnu engang hjertelig tillykke med det lille vidunder og alt godt i fremtiden.
    Men mon ikke vi får lidt at vide engang imellem om hvordan det går :-)

    SvarSlet
  2. Stort tillykke med Jeres lille pige. Håber alt vel. De storke er da godt nok kære. Specielt den af glas. :-)
    Jeg kan godt lide navnet Kirstine.
    Pøj pøj med barslen.

    SvarSlet
  3. Tilllykke med jeres lille datter. Jeg håber I har det godt allesammen. Navne er altid en sjov ting, for det er jo forskelligt, hvad man lægger i navne. Jeg har altid godt kunnet lide navnet Hannah - måske pga symmetrien.

    SvarSlet
  4. Tillykke med jeres lille pige.
    Nogen gange skal man lige lære den lillle at kende før man finder ud af hvad hun er for en ;)
    Jeg har selv en Bjørk og en Dikte :)
    Held og lykke til jer.

    SvarSlet
  5. Hjertelig til lykke med pigen og hvor er storkene fine :)
    Navn - har begge mine gange syntes det var svært, fordi der er så mange kønne navne, men når pigens personlighed begynder at træde frem, så går det måske af sig selv - man har jo altid nogle navne i baghovedet :)

    SvarSlet
  6. Stort tillykke, håber I har det godt selv om det var lidt for tidligt! Min første pige kom 3½ før termin og vi var på sygehuset lidt tid- da hun var en uge gammel fandt vi hendes navn :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej, mange tak :-)
      Hun blev ikke født for tidligt, men bare tidligere end hvad jeg lige havde regnet med. Jeg havde termin d. 9 januar og hun blev født d. 4., så det er kun 5 dage før termin :-)

      Slet
  7. Mange tak alle sammen. I dag er hun en uge gammel og vi nærmer os et navn. Så jeg vil give jer ret i at hjælper lige et vente og se, hvad hun er for en. Lige nu er hun som laver mange søde og skæve grimasser, når hun er halvvågen. Vi er heldige at hun ikke græder så meget endnu :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...