torsdag den 23. januar 2014

Hjemmelavede julegaver

Så blev der et lille hul i min nye baby hverdag til at skrive et blogindlæg. Mellem jul og nytår, var jeg igang med en række indlæg om hjemmelavede gaver. Det var gaver som jeg selv har lavet og givet til familien. Min familie er også meget kreativ og derfor har jeg også modtaget hjemmelavede jule gaver. Se bare her:

 En cardigan og hue fra min mor

 Strikket babytæppe fra min ældste søster

Desuden har min søster også lave disse flotte Uglebilleder af glas, der er monteret på en stenværk.

Selvom om vores pige ikke var født endnu juleaften, var det alligevel hende som vi fik mange gaver til. Næste gang jeg får tid, vil jeg vise billeder af nogle andre hjemmelavede gaver, som jeg lavede til vores familie julefrokost.

3 kommentarer:

  1. Hvor er det nogle fine ting i har fået til lillepigen. Jeg strikker selv babytøj i denne tid, da jeg skal være mormor to gange i år. Håber det går godt og hun bliver stor.....har i fundet et navn til hende ?
    God weekend :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Jonna
      Tillykke til dig, hvor spændende at du bliver mormor til to i år :-) Hvis de bliver vinterbørn, kan du strikke uld sokker så de små kan holde fødderne varme. Min mor og søster har strikket strømper til vores og det er jeg bare rigtig glad for. De varmer nemlig så godt. Hun har iøvrigt fået navnet Sofie :-)

      Slet
  2. Hej igen.
    Et flot navn til den lille pige. Det blir et marts og juni barn. Så når de kommer til verdenen har jeg 10 børnebørn, og det er rigtig dejligt :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...