mandag den 20. september 2010

Kan aldrig finde mine nøgler

I kender det sikkert også, hver morgen er nøglerne på mytisk vis ikke hvor man kan finde den!! Vi har egentligt en lille skål til vores nøgler, men den er langt fra døren, hvor vi kommer ind til lejligheden og derfor ender min nøgle alle mulige andre steder i køkkenet, på badeværelse, i jakkelommen, stuebordet m.m. At de alligevel er i skålen, for man kan jo ikke se skoven for bare træer - ja det er træls.

Vores lille skål fungerer ikke til mig, jeg må have en anden løsning og den har jeg arbejdet på sammen med min mand de sidste to uger.

Efter vores bryllup har vi nu to rammer tilovers fra vores fantastiske fotovæg og hvad skal vi så bruge dem til nu. Jeg har så fundet på en løsning til den ene lilleramme og til mit lille nøglen-bliver-altid-væk-problem: nemlig en nøgleramme, hvor vi kan have vores nøgler hængende lige ved døren når man kommer ind.

Fra bloglandet har jeg så ladet mig inspirere af tendensen med tapet-patchwork. Synes det ser så fantastisk ud og giver en masse farver til de tomme hvide vægge. Men at lave sekskantede figurer og klippe dem lige ud, er ikke helt til. Af den grund er de midterste sekskanter ikke helt symmetriske. Men det gør ikke noget, det gør at man lige skal se en ekstra gang efter, for der er noget galt, men nøglerne karmoflerer lidt de skæve sekskanter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...