søndag den 12. september 2010

Kreative bryllupsprojekter

Nu er det ved at være 1½ måned siden min mand og jeg blev gift. Jeg begynder også at få lidt mere tid til alle min kreative projekter. Men i forbindelse med vores bryllup lavede jeg også mange kreative projekter. Alle disse kreative projekter gjorde vores bryllup helt unik og personlig for os.
Jeg har bl.a. lavet denne hårdekoration. I første omgang var det en hårbøjle, men da jeg var ved frisøren fungerede den bedre som hårkam. Den er lavet af hvide ferskvandsperler viklet i messing tråd, som er oven på bordeauxfarvede fjer samt en enkelt organza blomst. Den hvide blomst er lavet fra en anden hårnål.

Her et billede af hårdekorationen i mit hår på bryllupsdagen.


jeg lod mig også inspirere af amerikansk wedding blogs om bryllupstræer. Den ide var jeg i så lang tid fascineret af og blev nødt til at lave sådan et til vores bryllup. Det går ud på at gæsterne skal afsætte deres fingeraftryk og skrive deres navn under. Det fungere som en alternativ gæstebog. Lavede dog også en almindelig gæstebog, hvor folk kunne skrive en hilsen i :-)
Her er et før og efter af min udgave af bryllupstæet.


Et andet projekt som fortjener lidt blogtid er vores fantastiske fotovæg, også inspiration fra USA. Min far lavede væggen, savede hullerne ud til rammerne, tapeserede væggen og satte rammerne på. Fotovæggen stod ved feststedet og de havde den vildt flotte sofa som passede perfekt til fotovæggen. Fotovæggen var et hit og bare så underholdende. Det er en anderledes måde at have "par" billeder på. Her en lille collage af fotovægen.


Jeg har mange andre kreative projekter, men det kommer i et andet indlæg.

........................

To my wedding I made several creative projects. All of thise creative projects made our wedding special og unique for us.
I made my own hairdecoration, our own wedding tree as a alternative guestbook and we made a photowall at the dinner location. It was very funny and the situation gave an amusing mood and it gave people something to talk about at the tables.
I have more to show of all of our creative projects, but they will come next time.

3 kommentarer:

  1. Sikke ideer du har... jeg bøjer mig i støvet... og kunne finde på, at 'tyvstjæle' disse 2 projekter ;o)

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  3. Det gør du bare, for jeg har også ladet mig inspirere af (stjålet af) andre :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...