onsdag den 2. oktober 2019

Øreringe med naturen som inspiration

Det er næsten 4 år siden jeg har lavet disse øreringe og på fleres opfordringer, har jeg nu lavet nogle stykker som jeg sætter til salg. Dengang jeg lavede dem, gik jeg mange ture i naturen for at lufte mine tanker og få mere energi. Jeg befandt mig et sted der var lidt mørkt. Men det hjælpe at komme ud i naturen. Disse ørering er et produkt af mine indsamlede lærkegrene, som jeg bruger i juledekorationer.

Jeg er rigtig glad for disse øreringe og de har altid været mine favoritter siden jeg lavede dem. Nu er jeg klar til at andre også kan få glæde af dem. De koster normalt 1.995 kr. Men bestiller man dem inden d. 13 oktober, koster de 1.800 kr. Send mig en mail til aliceschmidt7@gmail.com for at bestille dem.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...