lørdag den 31. august 2019

Bryllups smykker

I dag sker der noget dejligt, min søster skal giftes i deres have. Jeg har været så heldig at få lov til at lave deres ringe. Min søsters ring er egentligt hendes forlovelsesring jeg lavede sidste år. Den har hun valgt at bruge som hendes vielsesring, som jeg synes er helt perfekt. Hans ring har jeg lavet i år. Den er stor, bred og ryk. Den har en pisket overflade, to riller og mellem rillerne er fræset min søsters navn i med runer.



Til min søsters polterabend afholdte jeg et smykkearrangement, hvor hver deltager dekorerede en lille rund sølvplade. Jeg har efterfølgende sat dem sammen til en lang halskæde. Halskæden får min søster i en fin æske til brylluppet i dag. Jeg håber hun bliver rigtig glad for det. På den måde har hun et evigt minde om en dejlig polterabend. Den indeholder ikke blot alle deltageres bidrag, men der er også en lille overraskelse som hun ikke kender til. Jeg har nemlig fået hendes mand til også at dekorere en sølvplade. Dette polterabend workshop eller smykke arrangement er noget jeg vil arbejde videre med og der vil komme et andet indlæg omkring det engang til oktober. Så følg endelig med.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...